9.1 uit 10
Beoordeeld
Klantenservice de Roos Schoenen

Staat uw vraag niet bij de meest gestelde vragen, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] of telefoon: 076 5140764 (di. t/m za. 10.15 - 18.00 uur).

1 Algemene vragen
1.1 Kan ik betalen met IDeal?

Bij de Roos Schoenen kunt online bankieren met IDeal. Met IDeal betaalt u online met uw eigen bank.

1.2 Kan ik achteraf betalen?

Ja, achteraf betaling is bij ons mogelijk met Klarna. Wij berekenen hiervoor een klein bedrag van €1,95

1.3 Kan ik betalen met Pay Pal?

Ja, betalen met Pay Pal is mogelijk op onze webshop.

1.4 Wanneer wordt mijn pakket verstuurd?

In de regel geld voor 16.00 uur bestelde schoenen worden dezelfde dag Snel en Gratis verzonden met Post.nl. U kunt uw pakket in 90% van de gevallen de volgende dag in huis verwachten. Echter kan het bij bepaalde artikelen langer duren. De levertijd kan dan oplopen tot 2 a 6 werkdagen.

Wilt u weten wat de levertijd van uw artikel is? Neem dan even contact met ons op!

@ [email protected]

t. 076 5140764 (dinsdag t/m zaterdag 10.15 t/m 18.00 uur)

1.5 Mag ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Wil je een artikel ruilen voor een andere maat? Of wil je graag het aankoopbedrag terug? Geen probleem! Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om je retour aan te melden bij ons.  De kosten voor de retourzending zijn, uit milieuoverwegingen, voor eigen rekening. Een artikel retour brengen in de winkel is ook mogelijk en dit is uiteraard gratis. Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op over een retourzending. Wij lossen dit graag zo goed mogelijk op!

 

 

1. AANMELDEN

Meld je retourzending binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling aan via bovenstaande button en kies de gewenste verzender.

2. INPAKKEN

Zorg ervoor dat je retour goed verpakt is en voeg het retourformulier toe. Heb je een gratis onderhoudsmiddel of schoenspanners van ons ontvangen, vergeet deze dan niet mee terug te sturen.

3. VERSTUREN

Lever het pakket in bij een Post.nl servicepunt naar keuze (€5,95).

4. TERUGBETALING

Zodra je retour door ons ontvangen en gecontroleerd is, kun je binnen 3 werkdagen je geld terugverwachten. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan geven wij de wijziging zo snel mogelijk door aan Klarna.

Retourneren zonder aan te melden

Het is uiteraard niet verplicht om je retour aan te melden. Stuur het pakket dan retour naar het onderstaande adres en zorg dat het ordernummer duidelijk vermeldt staat op het retourformulier. Graag vernemen we wat de reden van het terugsturen is en of je een vervangend artikel wilt of dat je het aankoopbedrag terug wilt ontvangen. 

Wanneer wij het pakket ontvangen hebben en het artikel in onbeschadigde staat is, maken wij het aankoopbedrag naar je over.

De Roos Schoenen
Wilhelminastraat 28
4818 SH BREDA

De retourkosten zijn, uit milieuoverwegingen, voor eigen rekening.

Wanneer de retourzending wordt terug gebracht in de winkel wordt het retourbedrag niet in contanten terugbetaald, maar zal dit worden overgemaakt. 

Nog vragen? Neem gerust contact met ons op.
 

1.6 Ik heb een bestelling geplaatst/recent ontvangen en nu geven jullie nog meer korting?

Omdat wij niet op voorhand bepalen wanneer onze uitverkoop van start gaat of wanneer wij onze collectie verder afprijzen, kunnen wij u helaas geen garantie bieden dat onze artikelen later verder afgeprijsd zullen worden. Bovendien heeft u op het moment van aankoop de mogelijkheid om het artikel in kwestie te bestellen, welke wellicht later niet meer op voorraad is.

1.7 Wanneer begint de uitverkoop?

Wij hanteren geen vaste data voor de uitverkoop. Dit heeft te maken met het verloop van het verkoopseizoen en in welke mate wij nog over voorraad beschikken.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en u bent als eerst op de hoogte!

1.8 Mogen afgeprijsde artikelen retour gezonden worden?

Ja dat mag.  Is de bestelling niet zoals verwacht of heeft u extra modellen en maten besteld om thuis te vergelijken? Geen probleem! U kunt artikelen binnen 30 dagen retour sturen. Wij verzenden de bestelling gratis, de kosten voor retourzending zijn uit milieuoverweging voor eigen rekening. (€5,95)

1    Meldt uw artikel(en) aan en kies zelf een retouroptie 

  • Lever het pakket in bij een Post.nl servicepunt naar keuze (€5,95)

 

2   Retourneren zonder aan te melden

Het is uiteraard niet verplicht om uw retour aan te melden.  Breng het pakket naar een service punt naar keuze. Zorg dat het ordernummer duidelijk vermeld staat op het retourformulier in het pakketje wat retour gestuurd wordt. Graag vernemen we verder wat de reden van het terugsturen is en of u een vervangend artikel wilt of dat u het aankoopbedrag terug wilt ontvangen.

 

3   Kom langs in onze winkel

Een artikel retour brengen in de winkel is ook mogelijk en dit is uiteraard gratis.

 

Wanneer wij het pakket ontvangen hebben en het artikel in onbeschadigde staat is, maken wij het aankoopbedrag naar u over. Heeft u een onderhoudsmiddel en/of schoenspanners van ons ontvangen, vergeet deze dan niet mee terug te sturen.

U kunt uw retourpakket sturen naar:

De Roos Schoenen
Wilhelminastraat 28 
4818 SH BREDA

Nog vragen? Neem gerust contact met ons op.
 

1.9 Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?

Ja, dit is mogelijk al doen wij hier alles aan om dit te voorkomen.

1.10 Is de collectie op de webshop hetzelfde als de collectie in de winkel?

Veruit de meeste schoenen die op de website staan vindt u terug in onze winkel. Toch is het vesrtandig te informeren of het model wat u online heeft gezien ook daatwerkelijk in de winkel staat. Er zijn uitzonderingen! Mail of bel ons: [email protected] | (076) 5140764

1.11 Hoe kan ik weten of een schoen/laars qua lengte en breedte smal, breed of normaal valt?

Over het algemeen vallen alle schoenen/laarzen vrij normaal. Indien dit niet het geval is, zal dit worden aangegeven in de productomschrijving.

1.12 Moet ik verzendkosten betalen?

Voor het verzenden van artikelen worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Wij bezorgen ook in België en Duitsland, dan bedragen de verzendkosten €3,75. Mocht u besluiten de bestelling retour te sturen, dan zijn deze kosten voor eigen rekening. (€4,95)

Is de bestelling niet zoals verwacht of heeft u extra modellen en maten besteld om thuis te vergelijken? Geen probleem! U kunt artikelen binnen 30 dagen retour sturen. Wij verzenden de bestelling gratis, de kosten voor retourzending zijn uit milieuoverweging voor eigen rekening.  

1    Meldt uw artikel(en) aan en kies zelf een verzender 

  • Lever het pakket in bij een Post.nl servicepunt (€5,95)

 

2   Retourneren zonder aan te melden

Het is uiteraard niet verplicht om uw retour aan te melden. Breng het pakket naar een service punt naar keuze. Zorg dat het ordernummer duidelijk vermeld staat op het retourformulier in het pakketje wat retour gestuurd wordt. Graag vernemen we verder wat de reden van het terugsturen is en of u een vervangend artikel wilt of dat u het aankoopbedrag terug wilt ontvangen.

 

3   Kom langs in onze winkel

Een artikel retour brengen in de winkel is ook mogelijk en dit is uiteraard gratis.

 

Wanneer wij het pakket ontvangen hebben en het artikel in onbeschadigde staat is, maken wij het aankoopbedrag naar u over. Heeft u een onderhoudsmiddel en/of schoenspanners van ons ontvangen, vergeet deze dan niet mee terug te sturen.

U kunt uw retourpakket sturen naar:

De Roos Schoenen
Wilhelminastraat 28 
4818 SH BREDA

Nog vragen? Neem gerust contact met ons op.
 

Retour brengen in de winkel is ook mogelijk.

Als u de retourzending terugbrengt in de winkel krijgt u het retourbedrag niet in contanten maar zal dit middels overmaken worden terugbetaald.

1.13 Hoe meld ik een klacht?

Heeft u een klacht? Stuur een email naar [email protected] of belt u met 076 5140764 we zullen uw klacht dan behandelen en z.s.m. naar een passende oplossing zoeken. We houden u via de email op de hoogte van de status van je klacht. Wij streven ernaar om de klacht binnen 14 dagen af te handelen.

1.14 Word ik op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling?

U krijgt van ons een aantal e-mails om u op de hoogte te houden van de voortgang van uw bestelling. Nadat u de bestelling heeft geplaatst, krijgt u van ons per e-mail de orderbevestiging. Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, krijgt u ook hiervan van ons een e-mail ter bevestiging.

Wilt u weten waar uw zending is dan kunt u dit opzoeken met uw Track&Trace code op Post.nl.

1.15 Hoe plaats ik een bestelling?

In de webshop vindt u een overzicht van onze producten in het linkermenu. Door op een product(categorie) te klikken wordt u doorgelinkt naar de betreffende bestelpagina.

Overzicht bestelling
Na elk product dat u bestelt, krijgt u een overzicht van uw winkelmandje. Hier kunt u zien welke producten u tot nu toe hebt besteld, maar u kunt er ook uw bestelling nog eenvoudig wijzigen. Als u nog meer wilt bestellen, dan klikt u op "Verder winkelen". Zo niet, dan klikt u op "Naar mijn gegevens".

Gegevens
Na uw bestelling te hebben afgerond, kunt u uw gegevens en uw bezorgadres invoeren. Als u al een keer besteld heeft bij De Roos Schoenen, dan heeft u al een account en zijn uw gegevens bij ons bekend. Zo niet, dan moet u eenmalig een account aanmaken door uw gegevens in te vullen. Uw bestelling wordt automatisch afgeleverd op het factuuradres. Wilt u echter dat de bestelling op een ander adres wordt bezorgd, dan geeft u bij afleveradres een ander adres in. Nadat u akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden (hokje aanvinken), klikt u op "Volgende". Uw contact- en bezorggegevens en uw bestelling worden vervolgens nog een keer overzichtelijk weergegeven.Selecteer vervolgens uw gewenste betaal methode en klik op “betalen via..”. Op het moment dat de betaling voltooid is wordt uw bestelling bij De Roos Schoenen gereserveerd. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Bevestiging per e-mail
U ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging van uw bestelling op het door uw opgegeven e-mailadres. Zorg dat u goed uw bestelling controleert. Wij verzenden uw bestelling binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling.

1.16 Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Bestellingen worden in Nederland Snel en Gratis verzonden met Post.nl. In 90% van de gevallen heeft u uw zending de volgende dag in huis. Naar België en Duitsland berekenen wij een klein bedrag van €3.75

1.17 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar alle bestellingen binnen 24 uur Snel en Gratis te versturen met Post.nl. U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra uw bestelling verzonden wordt. In 90% van de gevallen kunt u uw bestelling dan de volgende dag in huis verwachten.

Veel artikelen die wij online verkopen, zijn op het moment dat de producten online worden gezet, ook voorradig en leverbaar vanuit het magazijn. Voor een aantal artikelen geldt een langere levertijd van 2 a 3 dagen.

Het kan echter voorkomen dat verschillende klanten in dezelfde tijdsperiode een bestelling plaatsen. Het kan daarom sporadisch voorkomen dat een product alsnog uitverkocht is.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »